Selma Falk

Selma Falk

dinsdag 9 augustus 2011

Druk

Lieve mensen,

Jullie zijn druk. Dat zeg ik niet zelf, dat zeggen jullie, tegen mij, tegen elkaar en daarmee ook tegen jezelf. Als gevolg van dit gevoel rennen jullie, vliegen jullie, plannen jullie en houden dit zo prima vol. Grote kans dat je dit al niet meer leest: teveel tekst, te weinig interessant, te korte spanningsboog: tijd om door te gaan.

Klikken op links van youtube? Te druk. Duurt te lang.

Een stukje tekst lezen met aandacht? Vaker niet.

Zitten en mediteren? Hahaha.


Daarom voor vandaag: weinig woorden, veel inhoud:

De meditatie:

Plan drie minuten, ga zitten met je rug recht. Concentreer je op je ademhaling. Blijf drie minuten zitten en vervolg dan je dag weer. Heb geen verwachtingen. Wees dankbaar.

En verder:

Ik bereid mijn betaalde activiteiten uit: ik coach, train, mediteer, werk samen en schrijf.

Mail me als je:

1.                 je wilt aanmelden voor het programma Verras jezelf, introductiedag 2 september aanstaande. lees hier meer
2.                 je samen met anderen wilt mediteren, iedere week op woensdagavond in Oosterbeek Meld je aan
3.                 je uitgebreidere meditaties wilt ontvangen
4.                 je leuk (part time) werk voor me hebt.

En dan (als je helemaal tot hier hebt kunnen volhouden) nog een overpeinzing:

In drukte, het rennen, het vliegen en meer,
Zie ik stilte en liefde voorbij.
Groot en veerkrachtig, dapper en sterk.
Haal adem.
Mijn kind.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten