Selma Falk

Selma Falk

dinsdag 6 maart 2012

Seks tips!

Een economische crisis, veel banen die op de tocht staan, grote tekorten en bezuinigingen: een tijd waarin het belangrijk is duidelijk voor jezelf (en je product) te gaan staan en alles uit de kast te trekken om ervoor te zorgen dat de wereld overtuigd is niet zonder jou en jouw product te kunnen. En dan weten we het allemaal: seks verkoopt.

In het tijdschriftenrek kijkt Linda de Mol wulps naar me met knalrode lippen en dito aardbei aan haar lip en komt het onderwerp ook regelmatig terug bij andere bladen. Verder worden auto’s natuurlijk nog steeds verkocht door prachtig gefotoshopte meisjes en word ik verleid door aantrekkelijke mannen om een zuiveltoetje aan te schaffen.

Hoe minder geld er wordt uitgegeven, hoe onduidelijker het verband is tussen product en de verkoopmethode seks. Zo ook in deze blog. Kennelijk werkt het….
Want ben jij deze blog gaan lezen omdat je wekelijks geïnteresseerd bent in mijn overpeinzingen en het belangrijk vindt om voor jezelf tussen alle hectiek een moment van rust in te plannen? Of sta je altijd open voor goede tips over seks (om de motivatie maar even zo te omschrijven…).
Mij is het om het even: je aandacht heb ik. Een goed moment om mijn werk als bedrijfstrainer en coach aan te prijzen. Omdat ik steeds weer op zoek ben naar nieuwe uitdagingen en opdrachten en die ook in jouw bedrijf of organisatie liggen.
Selma Falk, bedrijfstrainer en coach:
Mensen werken beter en effectiever als ze lekker in hun vel zitten en zich goed kunnen concentreren. Mijn inzet voor bedrijven en organisaties draagt bij aan een daling van het ziekteverzuim, een zekere houding en (meer) enthousiasme op de werkvloer. Hierdoor boek je een overall beter resultaat, zowel in de persoonlijke werksfeer als in financiële zin. Als coach en trainer is het mijn taak om vanuit de kernwaarden van het bedrijf en die van de medewerkers te zorgen voor verbeteringen in de processen en onderlinge verhoudingen.
Mijn aanpak van training en coaching is rechtstreeks en onomwonden - wie mij binnenhaalt verwacht dat zaken ten goede zullen veranderen. In tijden van onzekerheid en instabiliteit ben ik een uitstekend 'middel' om de (nieuwe) koers een stevige basis te geven. Geef mij de gelegenheid en ik bied je rendement. Neem contact op voor een afspraak: 06-33221153
En dan nu de tips over seks: belofte maakt schuld….
1.       Zorg dat je een goede relatie hebt met je lichaam
Leer je lichaam te bekijken en ervaren zonder oordeel en het te waarderen om wat het voor je doet. Natuurlijk is een vetrol eraf beter of is het leuker als je mooiere borsten, billen of voeten hebt maar nog leuker is een stralend persoon. Iemand die houdt van zichzelf, eerlijk is en liefdevol met zichzelf en anderen omgaat. Mediteer een tijd lang waarbij je als toeschouwer je lichaam bekijkt en het prijst en waardeert om wat het voor je doet.

2.       Laat seks de taal van je hart spreken
Je hart, intuïtie of kern stuurt je lichaam direct en zonder omhaal. Dus seks vanuit je hart geeft een heerlijke extra dimensie. Je kunt je daarom afvragen of seks om de seks zonder enige vorm van ‘harttaal’, niet net zo is als op 1 been hinkend door het leven gaan terwijl je ook gewoon kunt genieten van beide voeten op de grond. 

3.       Neem de tijd te luisteren naar je hart
Soms hebben wij het zo druk met overleven en doorrennen dat we niet meer zo goed luisteren naar ons hart. Gewoon omdat we al blij zijn dat we alle dingen die we die dag ‘moeten’ doen gedaan hebben. Daardoor kan het zo zijn dat je even niet oplet en het signaal van je hart in behoefte naar seks met je partner niet hoort. Sleur noemen we dat. Tijd inplannen en weer zachtjes luisteren….

4.       Geniet
Wanneer je bent vanuit je eigen kern kan je ook seks hebben vanuit jezelf. En door dichtbij jezelf te zijn en daarnaar te luisteren, kan je een prachtige verbinding maken met een ander. Een verbinding die gedeeltelijk vertaald kan worden in (goede en lekkere) seks maar tevens veel verder gaat dan dat.
Ik wens je een fijne dag en avond…

Geen opmerkingen:

Een reactie posten