Selma Falk

Selma Falk

dinsdag 2 april 2013

Ziek!


Ik ben ziek. Een zin die in mijn overtuiging niet helemaal klopt omdat het gedeelte dat ik ‘ik’ noem niet hetzelfde is als mijn lichaam. Mijn lichaam is ziek. Mijn ‘ik’, kern, ziel of hoe ik het noem is dat stuk wat ik ervaar wanneer ik mediteer. Een oneindig veld van liefde en verbinding.

Het voordeel van een lichaam (of een onderdeel ervan) dat niet werkt is dat je veel bewuster wordt. Zoals ik normaal zonder probleem een trap opren naar boven, moet ik nu halverwege stoppen en op adem komen. Ik moet nu letterlijk iedere stap die ik neem bewust zetten. Wederom een waardevolle ervaring in een sterk beweeglijke tijd.

Geniet van de waardevolle dingen in en om je heen. Aanvaard elke ervaring in dankbaarheid. Fijne dag.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten